غفلت فروشندگان بیمه های عمر از نفوذ در قشر سرمایه دار

غفلت فروشندگان بیمه های عمر از نفوذ در قشر سرمایه دار
غفلت فروشندگان بیمه های عمر از نفوذ در قشر سرمایه دار / پیشنهاداتی برای فروشندگان بیمه به نظر می رسد فروشندگان بیمه های عمر از قشر سرمایه دار غافلند این در حالی است که نفوذ فرهنگ خرید بیمه عمر در این قشر سبب می شود خودبخود پای زیر مجموعه های انها که شامل کارکنان ، کارگران و … هستند به خرید بیمه های عمر باز شود./ر کشورهای توسعه یافته سرمایه فوت بیمه های عمر ۵ تا ۱۰ میلیون دلار و حتی بیشتر است در حالیکه در ایران حداکثر ۲۰۰ میلیون تومان بوده که اخیرا با کسب مجوز تا ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافته که این مقدار باید افزایش یابد تا بتوان در اقشار سرمایه دار هم نفوذ پیدا کرد.